كولرگازي گري كولرگازي گري

انواع کولر گازی گری

راهنماي خريد كولرگازي گري مدل پرتابل C4matic12

كولرگازي گري از بهترين كولرهاي موجود در بازار است. همچنين تهويه هواي گري در خاورميانه توسط يك شركت چند مليتي با قطعات آمريكايي ساخته شده و در چين مونتاژ مي‌شود. اين كولرها داراي دو نوع اينورتر و بدون اينورتر هستند كه در ظرفيت‌هاي مختلفي ارائه مي‌شوند. كمپرسورهاي آنها از موتورهاي اسكرول و روتاري قدرتمند استفاده مي‌كنند كه از جمله موتورهاي كارآمد در جهان هستند. گاز مبرد R410a همچنين در كليه كولرهاي اينورتر و بيشتر كولرهاي بدون اينورتر استفاده مي‌شود. اين نوع گاز بهترين نوع گاز مبرد محسوب مي‌شود و ثابت شده است كه برخلاف ساير گازهاي مبرد از جمله R22، هيچ گونه آلودگي براي جو زمين ايجاد نمي‌كند. كليه كولرهاي گازي (به جز يك يا دو) قابليت خنك كردن و گرمايش را دارند، يعني در چهار فصل قابل استفاده هستند. جهت آگاهي بيشتر از ويژگي هاي كولرگازي گري در ادامه مطلب با ما همراه باشيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/5/20 ساعت: ۱۵ توسط:types-of-gree :

كولرگازي 30000 گري

امروز قصد داريم در خصوص قيمت كولرگازي 30000 گري كمي با شما عزيزان صحبت كنيم. لطفا توجه داشته باشيد كه كولركازي 30 هزار گري يكي از محصولات بسيار مناسب و منحصر به فرد شركت گري مي باشد كه مي توانيد آن را باقيمت و كيفيتي بسيار مناسب از فروشگاه بانه انتخاب تهيه و خريداري كنيد. ما رد فروشگاه بانه انتخاب شرايطي را براي شما عزيزان در نظر گرفته اين تا شما بتوانيد در كمترين زمان ممكن محصولي بسيار خاص و منحصر به فرد را تهيه كنيد. از اين رو چنانچه قصد تهيه و خريد انواع محصولات سرمايشي و گرمايشي را داريد لطفا با ما در اين قسمت ههمراه باشيد و سري به وبسايت بانه انتخاب بزنيد.

 

قيمت كولرگازي 30000 گري چقدر است؟
اين محصول در مقايسه با محصولات پيشين داراي عملكرد هاي بسيار متفاوت و منحصر به فردي است از اين رو براي آن كه بتوانيد اطلاعات كامل تري از اين محصولات به دست آوريد مي توانيد به وبسايت بانه انتخاب مراجعه كنيد. اما توجه داشته باشيد كه مدل هاي جديد كولر هاي گازي مي توانند به ميزان 73 درصد در كاهش مصرف برق سهيم باشند و اين موضوع نيز يكي از پربحث ترين و جذاب ترين ويژگي هاي اين محصولات مي باشد.

البته اين ويژگي به كمك دو سيستم دي سي اينورتر و يا سيستم اسمارت هوشمند پيگيري خواهد شد.

 

چطور مي توانم كولر گري را بخرم؟

براي آن كه بتوايند اين محصول را تهيه كنيد همان طور كه در ابتداي اين مقاله به معرفي آن پرداختيم شما بايد بتوانيد وارد وبسايت بانه انتخاب شويد و سپس با تنوعي از محصولات سرمايشي و گرمايشي رو به رو خواهيد بود كه مي توانيد در كمترين زمان ممكن باكيفيت ترين محصول را خريداري كنيد اما در ابتدا بايد بدانيد كه براي خريد يك كولرگازي شما بايد بتوانيد متراژ نهايي را تخمين بزنيد.

 

منبع:

https://banehentekhab.com/كولر-گازي/كولر-گازي-gree/كولر-گازي-و-اسپليت-گري-۳۰۰۰۰-كم-مصرف-با-گريد-a-فروشگاه.html

منابع:


https://opizo.com/Bv63eo


http://gg.gg/fywuf


http://i3t.ir/rFUZX


https://v.ht/prup


https://is.gd/L8swHe


http://tiny.cc/22ubhz


https://tinyurl.com/sbawy9r


https://bit.ly/369g3SB


http://bit.do/fjMWj


https://b2n.ir/285808


 


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1398/8/15 ساعت: ۱۳ توسط:types-of-gree :